Bu yazardan okuduğum ikinci kitap oldu. Sıfır beklentiyle okuduğum için ben sevdim. Beklentisiz okunursa keyif alınabilecek bir kitap. Geçmiş travmaları, yer yer geçmişte yer alan bölümler şeklinde anlatması bana göre gayet iyiydi. Bunun dışında ise çiftin arasındaki dialoglar eğlenceliydi. Ireland ise sevdiğim bir kadın karakter oldu.