70 li yılların sağ sol olaylarında ülkücü olan yazar, tarafsız bir şekilde yaşadıklarını aktarıyor. Kitapta sıkça, o zamanın durum değerlendirmesi ve pişmanlıklarını da görebiliyoruz. Özeleştiriden ve bağlı bulunduğu teşkilatı da zaman zaman eleştirmekten çekinmemiş. Ayrıca o zamanın ve daha sonra da hakkında çokça konuşulan Abdullah Çatlı’nın yakınında olan birisi olarak bir çok iddaya da cevap vermiş. O zamanları merak eden ve siyasete ilgisi olanların kesinlikle okuması gerektiğine inandığım kitap.