·90 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2025 13:40 Yılın son günlerinde, tam da noel ve yeni yıl yaklaşırken bu ruhun getirdiği hayatı romantize etme zamanlarından birinde kitabı alıp hiçbir beklentiye girmeden okumaya başladım ve kelimenin tam anlamıyla bayıldım. Aslında kitap çok klasik bir ana fikri içeren çok klasik bir konuya sahip. Ama bazen öyle anlarınız vardır ki, hayatın telaşesi içerisinde kör olmuş gözlerinize bir parmak gerekir ve de bu size iyi gelir ya, işte benim için de öyle oldu.
Dili, konusu, bu konuyu işleyişi, karakterleri buram buram 1800ler İngilteresi ve Dickens kokuyor ve bu bilindik, tanıdık koku sizler için okumayı oldukça kolaylaştırıyor. Herkes hayatının bir döneminde hayat ve dünya için oldukça iyimser ve cömert fikirlere sahiptir ama bu koşuşturma ve dünyada gördükleri karşısında derisi sertleşir ve umursamazlaşır ya, işte tam da Noel öncesi Dickens da bundan bahsediyor. Siz de eğer hayat telaşı içerisinde sürüklendiğinizi ve o eski iyimser ve çocuk kendinizden uzaklaştığınızı düşünüyor ama yine de o hallerinize yaklaşmak istiyorsanız ve bu sırada da yorulmayayım, hikaye elimde akıp gitsin diyorsanız önerebileceğim kitap işte bu! Herkese iyi okumalar!