·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2025 15:47 Keşke daha erken okumuş olsaydım dediğim bir kitap oldu. Lise-üniversite çağında mutlaka okunması gereken bir kitap.Bölüm bölüm oluşturulmuş çok kapsamlı.Soru-cevap tarzında hazırlanmış.Daima baş ucumda olacak bir kitap. Hiç kimse bilmese dahi insanın içi biliyor buna uygun davranmak adına,insanın kendi içgörüsünü artırması adına güzel bir kitap.
Her gün 10-15 dakika bir meditasyon öneriyor neden böyle hissettim,neye sevindim gibi bu da insanın içgörüsünü geliştiren hislerini anlamaya yardımcı ve aslında ev ortamında tam bir psikoterapi seansı sunuyor.