Puan vermedi·416 syf.··
2025 2. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2025 15:50
Kitap çok iyiydi beni şu ana kadar ağlatan ilk kitaptı... Kurgusu, olaylar, karakterler ve yazarın dili çok iyiydi. Kesinlikle öneriyorum. Alın okuyun sadece alın ve okuyun.
Gümüş Yürek 2D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2024875 okunma
·
1.464 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ya niye ağlıyoruz yine ağlamayalım lütfen yeter ……………… imdat