7/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2025 19:52
Sanki biri doktorumla görüşmelerimi birebir kayıt altına almış gibi. Baek Sehee benim, ben de Baek Sehee. Başka bir insanın daha birebir benimle aynı problemlere sahip olduğunu tahmin etmezdim. Yalnız bu tarz kitaplarla ilgili sorunum şu; evet problemler güzel analiz ediliyor, sorunun kaynağı belli fakat çözüm yok. Sürekli doktor değiştirmek zorunda kalıp sonunda terapiyi bırakmanın sebebi de bu sanırım. Biraz artık boş konuştuklarını düşünüyorum, aynı bu kitaptaki gibi. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak ve bu kitabı referans alarak, bu tarz problemlerle savaşan insanlara verebileceğim tek tavsiye ( biraz klişe olacak ama) “şükretmek”.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Se-hee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.