Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 04 Ocak 2025 02:38 Akıl Hastanesinde geçen zamanda herkes kendinden bir seyler bulacak. Belki kendi korkularımız gün yüzüne çıkacak belki de yaptığımız yanlışları fark edeceğiz.
Çünkü kitabı kendi hayatınızı sorgulamadan okuyamıyorsunuz. Hayatımdan memnun muyum? Geldiğim nokta beni tatmin ediyor mu? Başkaları için mi yoksa kendim için mi yaşıyorum? Başkalarına ayak uydurmak için kendimden mi vazgeçiyorum?
Veronika 'nın hikayesi onla tanışan herkesin hayatına dokunuyor. Bir uyanışa neden oluyor.
" Kendi dünyasında yasayan herkes delidir."
Umarım herkes kendi dünyasında yaşamayı isteyecek kadar delidir... Okuyacak olan herkese keyifli okumalar.