Yazardan okuduğum ilk kitap Tüm Kapıları Kilitle 10/10'du benim için, gerçekten çok sevdim. Bu kitabını da onunla birlikte almıştım ama yıl içinde bir türlü buna sıra gelmedi. Geçen bitirdiğim noel temalı kitaptan sonra fantastik okurum diye kitaplığımı incelerken şak diye bunu gördüm ve 'Gerilim, gizem okumak istiyormuşumm. Evett, bunu okumanın tam sırası!' diyerek kitaba hemen başladım. Çok rahat 2 günde bitirdim. Hatta 400 sayfa olmasına rağmen bir günde bitebilecek potansiyele de sahip. Ben sayfa 250'ye kadar çok sıkıntı çeksem de aynı zamanda akan bir anlatımı var. Şimdi bu kitabın incelemelerine ve özellikle ünlü yazarlardan aldığı eleştirilere bakarsanız çoğu kişinin bu kitaba ayılıp bayıldığını görebilirsiniz. Bende öyle olurum diye umuyordum ama işler bende ters gitti. Kitabı ben ikiye böldüm, 0-250 arasını okurken 'Sinirden deliriyor, sıkıntıdan patlıyorum. Artık kayda değer bir şey anlat be adam!!' aşaması ve 250-400 'ohh çok şükür, ney ney neeeey??? bir saniyeee bir saniye! WOW!' aşaması. Şimdi şu ilk aşamadan bahsedeyim (bunlar tamamen benim deneyimim, spoi yok ama beklentim düşer derseniz şükür aşamasına geçiniz.) (benim kafa yandı artık..) evet, ilk 250 sayfada ne oldu deseniz ve olayları size madde halinde sıralasam inanın olanlar 5-6 maddeyi geçmez. Başta bu sebepten dolayı cidden çook sıkıldım. Her sayfada 'Tamam eee?' oldum. 250'ye gelince dedim zaten akıyor bırakmayayım, okuyayım. Öyle devam ettim ama ne yalan söyleyeyim hiç umudum yoktu. (Buraya kadar puanım 5.50/10) Şimdi ikinci aşama, tam öyle ümitsiz okuyordum yazar çıkardı silahlarını tak tak atmaya başladı. Dedim 'Bak senn. Birileri uyandı hasahshd' Cidden beni şaşırtan öyle şeyler oldu ki çenem bile bir ara düşmüş. Postitlerim hemen devreye girdi ve ben heyecandan x2 hızda kitabı okumaya başladım. Gelişmeler, karakterler ve son cidden beni şaşırttı. Tahminlerimden bazıları tutsa da asla böylesini, bu kadarını aklımdan geçirmemiştim. Mutlu oldum. Öyle bitirseydi derdim bu kitabı farklı adam yazmış diye ama yazarcığım sonradan açıldı. Sevdim. Evet ne maceraydı be ajjjsdak. Delirtti ama güzel bitirdi. Bu şekilde.. sizlere de bol keyifli okumalar diliyorumm♡♡♡
Puanım: 8/10, 3.75☆/5☆