O kadar karışık duygularla kaplıyım ki şuan da. Yusuf'un yaşadığı haksızlıklaramı üzüleyim. Şahindenin sonunda geberdiğine mi sevineyim. Yusuf'un kitabın başında kaymakam beyi dinlemeyip okumadığına mı kızayım. Muazzeze mi acıyayım bilemedim. O kadar güzel ve akıcı bir kitaptı ki yani sanki bende romanın içinde gibi hissettim.