Erkek ve kız sadece arkadaş olabilir mi ? Bu soruyla yola çıkarak yazılmış bir kitap. Just friend tadında değil ve içerisinde hiç smut yok. Çok soft bir ergen kitabı, ergen dememin nedeni karakterlerin gerçekten ergen olması 16-17 yaşındalar. Kitabı genel anlamda sevdim ama aşırı uzatmış yazar. Rahat 200 sayfa kısaltılabilirmiş çok gereksiz kısım vardı eee yeter ama dediğim yine de okudum. Çocuk arkadaş olunamayacağına ve sevgili olunsa da sonunda kesinlikle ayrılacaklarına inanıyor. Kızımız daha olumlu ama aşırı düşünem de birisi. İkili arasında etkileşim flörtleşme eğlenceli ve güzeldi. Özellikle şu kayak tatli anıları çok tatlı bence.
Anne babası boşanmış velayet çocukları karakterlerimiz. Bu durum beni üzdü. Genel olarak bu konuya da değinmiş kitap ve okurken yine dedim ki olan çocuklara oluyor. Anne baba bir şekilde evlenip hayatlarını devam ettiriyorlar ama çocuklarda kalan o travmalar çok kötü. Özellikle charlieye çok üzüldüm. Bailey için de üzüldüm onun da babası şerefsiz ya. Neyse ki üvey baba aslında iyi biriydi. Neyse genel olarak sevdim boş anınızda okuyun ama beklentisiz okuyun yani çok bir şeyi yoktu.