Lise 1e gidiyorduk ilk okuduğumda. Sabaha kadar ağlamıştım. Bende resmen travma oluşturmuştu o yarım kalan aşk hikayesi. Canan Tan bana Nazım Hikmet şiirleri sevgisini aşılayan kişi oldu diyebilirim.
Murat ve Aslının aşkını konu alıyor. Şu an baktığımda birçok eleştiri getirebilirim kitaba da yazara da. Ama o dönem ilk okuduğumda günlerce etkisinden çıkamamıştım o aşk hikayesinin. Bir 15 kere falan rahat okumuşumdur kitabı. Her seferinde farklı bir son olmasını bekleyerek. Bugün tekrar okudum zaten aşina olunca bir nefeste okunabiliyor. Güzel ama üzücü bir kitap. Aslı bir salak. Murat bir korkak