Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 04 Ocak 2025 22:01 İhsan Şenocak Hocanın okuduğum ilk kitabıydı. Açıkçası yazım dili biraz ağır geldi. Çok fazla arapça kökenli kelimelerin olması daha ağır okumama sebep olurken çok fazla kelime öğrendiğim gerçeğini gizleyemeyeceğim. Maalesef roman tarzında bir akıcılıkta yoktu. Yine de İmam-ı Azam-ın dolu dolu geçirdiği 80 yılı öğrenmek, okurkenki küçük zorluklara değerdi. :)
İmam-ı Azam bizim mezhep imamımız, öğrenilmesi gereken bir hayatı var. Keyifli okumalar