Yılın ilk kitabı ve yorumu ile geldim kitap sade bir dil ile yazılmış ve bir eskici dükkanında geçiyor kitabı merak ederek alıp başladım ve sıkıcı buldum açıkçası kitap güzeldi ama sanki bir eksikliği var gibi geldi bana bu yüzden de okumasam da olurmuş dedim.
Kitapta anlatılan şeylerin bir çoğunu günümüz de bizlerde yaşıyoruz diye düşünüyorum, herkesin rahatlıkla çıtır çerezlik okuyabileceği bir kitap bence.