·128 syf.····Okunma: 21 Aralık 2024 19:56 Rosalie blum serisinin son kitabıyla birlikte hepsi için yorumumu eklemek istedim.
Çizgi romanlarda animelerdense daha çok roman öykü gibi olanlarını okumayı tercih ediyorum.Çünkü okurken aynı zamanda filmini izlemek gibi hissettirdiğini fark ettim , rosalie blum serisi de buna bir örnek.
Önce takip eden karakter tarafından okuyup sonra rosalie tarafından görülenleri okumak ve yapbozun eksik parçalarını tamamlamak çok keyifliydi.Daha sonra karakterlerin tanışıp hayatlarına girmeleri , arkadaş olmaları da serinin 3. kitabında beklediğim bir sondu ve bu kısımları gülümseyerek okudum :)
Yazarın diğer kitabını da en yakın zamanda edineceğim,serinin okunmasını şiddetle tavsiye ediyorum.