Üzgünüm ama bütün Rina erkek karakterleri arasında şuana kadar en sevimsiz olanı okudum! Bir taraflarından tutup sevmeye de çalıştım olmadı. Ne istediğini bilmeyen, korkak ve karşı tarafı küçümseyen karakterler bana göre değil. Nicole, Daniel'e çocukluklarından beri takıntılı. Onunla ilgili her şeyi biliyor ve fark edilmek için de her şeyi yapıyor. Daniel bunu biliyor ama sürekli onu görmezden geliyor. Her fırsatta küçümsüyor. Küçük ya da büyük hali de aynı... Cruel King'deki kadın başrol Astrid karakteriyle Daniel çok iyi dostlar. Hatta bunun bir sınırı yok. Daniel için ilk sırada hep o var. Bana göre Astrid pick me bir karakter. Sürekli onu övüp Nicole'yi eziyorlar :( Ve her olayda Danielin arkadaşının yanında olması battı. Tamam Astrid senden kopmayacak tamam. Haklı olduğu yerler var evet ama bunlar bile Nicole ile ilgili değil onun annesiyle ilgili.. Ve bir de Nicole'ün Levi'nin bacak arasına çökmesi olayına kinli... Hep kıza yüklenildi bir kere sevgilisine neden yaptın diye soruldu mu merak ediyorum. Sabır çeke çeke zor katlandım kadına. Daniel'e büyü mü yaptıysa bilmem hep önceliği kendisi dksjs Kafayı yedim. Nicole her seferinde adamın Astrid'i seçmesi sonucu darmadağın oluyordu. Günümüzde de geçmişte de Daniel bir pislikti ne kadar Nicole'e bu konuda yüklense de... Kadın karakter ve küçük kardeşi dışında diğerleri fiyaskoydu. Ve burda da olmazsa olmazımız Kyle'ye ihtiyaç duyduk. Kocam benim kdkdkd
3/5