10/10
·129 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 05 Ocak 2025 18:40
Bu kaçıncı vedalaşmamız diye soracak olursan , sonuncusu derim . Bu mektupların da sonuna geldik anlayacağın. Gezegenin bir yerlerinde olduğunu bilmek benim için her zaman güzel . Lütfen soluk mavi noktamızda kalmaya ve tadını çıkara çıkara yaşamaya devam et , ben öyle yapacağım. başka bir hayatta görüşmek üzere Osman . Kitap için ne yazsam az her kadının ( kırılmış, ayrılmış) okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ayrılık sonrası yaşanan acı asla kabullenemeyişin hazin sonu. Her şeyin bir sonu olduğu gibi acının da var iyileşmek çok güzel vedalaşmam çok güzel umarım kızlarım hayatta vedalaşacabileceğiniz insanlara denk gelirsiniz. KESİNLİKLE OKUYUN
Düşünce
Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa · İletişim Yayıncılık · 202213,7bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.