Puan vermedi·528 syf.··
2025 1. kitabı
“Sen beni unuttun mu ki?" "Unuttum" "Niye ki?" "Yaşamak için" "Eğer unuttmazsam ölürdüm." "Neden?" "Özlemekten." Merhabalar iki gözümün çiçeği güzeller güzeli çiftim Pamuk Kepçük ile karşınıza geldim kitabı ikinci kez okuduğumu söylemeliyim. Bu nadide eser kalbimin başında bambaşka bir yerinde! Evet bir aşk hikayesi. Çocukluktan kalma bir aşk… Ama o kadar güzel ki hangi kelimeyi söylesem eksik kalacak diye korkuyorum. O kadar acıya rağmen o kadar güzel bir çift ki anlatamam. İlk kitabımızda zaman zaman çocukluklarındaki anıları okuyoruz bu onları daha iyi anlamamızı sağlıyor . Her şey yıllar sonra namı değer Pamuk ‘un doktor olup Silopi’ye atanması ile başlıyor. Burada Özel kuvvetlerde görev yapan Çocukluk arkadaşı Murathan ile yollarının tekrar kesişmesi ile yarım kalan hikaye son hız devam ediyor. İki çocuğun sevgiyi içinde nasıl büyüttüğünü okuyoruz. Nasıl masum nasıl hoş… O çelik gibi adamın nasıl kepçüğü içinde büyüttüğünü okuyoruz. Her zaman harika bir kitap olarak kalacak benim için ! Seri bir şekilde ikinci kitaba geçtim sanki hiç okumamışım gibi  Benim puanım 10/10 (hep on olacak) -Başka kitaplarda görüşmek üzere
GökçenLoresima · Ephesus Yayınları · 20237,7bin okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.