·728 syf.····Okunma: 06 Ocak 2025 05:09 Öncelikle BEN NE OKUDUM?
Bu evren beni o kadar yormuş ki…. 4. Kitaba zar zor başladım resmen ve nedense içim aşırı yorulmuş hissettim. Kitabı bitirmek için kendimi baya bir zorladım yalan yok ama yine beni yakalayacak ve heyecanlandıracak bir yer buldu….. Genel olarak seriye yorum yapacaksam rahatsız olduğum tek konu olayların fazla uzatılması; bir yere gidilecekse biz bunu 300 sayfada filan okuyoruz ve gerçekten bazen çok can sıkıcı oluyor.
(Spoiler dikkat ️)
Casteel’in kurtulması nasıl 400 sayfa sürebilir? Kitapta 40 gün gerçekten 400 sayfaya eşit. Tamam bir şekilde akıyor heyecanla diğer sayfalara geçiyoruz ama olayların bu kadar uzun anlatılması gerçekten bunaltıyor. Düşman İsbeth’ken, tüm mevzu Atlantia- Solis Krallıkları arasında ki savaşken nasıl Nyktos-Kolis savaşına döndü ben anlamadım? Kitabın ilerleyişini bu şekilde hayal etmiyordum ne yalan söyleyeyim. İsbeth’in kalp eşini öldürecek kadar gözünün kararması ve tüm olayları bu noktaya getirmesine de çok ayrı şaşırdım. Bu kitapta rahatsız olduğum ve asla beklemediğim diğer şey ise, bence kitabı okuyan çoğu kişi neyden bahsedeceğimi tahmin edebiliyor ama CASTEEL, POPPY VE KİERAN’a neden böyle bir sahne yazıldı??? Poppy ve Kirean’ın dost belki de daha güçlü bir arkadaşlık bağına sahip olacağını bekliyordum ama işin içine duygusal şeylerin girmesi ve bu duygusal durumun Casteel, Poppy ve Kieran arasında olması??? Bu ilişki üçlü bir ilişki mi olacak yani artık? O birleşme sahnesini şok olarak okudum zaten, birleşmede cinsellik olmayabilirdi ki en başında birleşmeden bahsedilirken cinsellik olmadan da olduğundan bahsedilmişti. Casteel ve Poppy arasında beğendiğim çok güvenli bulduğum o aşkı bu 3’lü birleşme ne yazık ki değiştirdi… ilişki dinamikleri hep 3’lü bir şekilde mi yazılacak artık? Tamam Poppy ve Casteel arasında ki sevgi farklı kitapta da bu şekilde bahsediliyor ama ikisi de Kieran’a karşı bir sevgi duyuyor ve üçü birbirini seviyor?? Ben bu duruma çok akıl sır erdiremedim ve Casteel Poppy ilişkisine olan tüm güzel duygularımı bitirdi. Diğer kitapta nolur bilmiyorum ama sanırım artık beni heyecanlandırmıyor. Güzel bir seriydi ama bence fazla uzatılmaya çalıştı ve çoktan bitmesi gerekiyordu. Düşüncelerimi toparlayacak olursam; seriyi çok beğeniyorum, okuması da çok keyifli ancak dediğim gibi fazla uzatılıyor. Son kitaba kadar hadi 44. Bölüme kadar Poppy ve Casteel ilişkisini çok seviyordum kalbimi ısıtıyordu ama artık bu düşüncem de değişti. Olayların çok fazla değiştiğini ve amacından saptığını düşünüyorum. Onun dışında güzel bir seri ve en azından ilk 3 kitabı mutlaka okunmalı. İyi okumalar dilerim 🩷