Eş zamanlı olarak diziyi de izledim (-ki önce diziye başladım çok beğenince hemen kitaba da başladım). Kitapta normal olarak daha detaylı bir anlatım var ve bazı noktalarda sıkıcı olabilmiş; dizi ise daha net ve belirgin bir şekilde ilerlemiş ve soluksuz izlenebiliyor. Kitabı okumanın keyfi tabiki ayrı güzel. Bence mutlaka okunması gereken sürpriz sonlu heyecanlı bir kitap.
(Özet her yerde bulunduğu için kendi cümlelerimle yorumu uzatmak istemiyorum ama siz siz olun gittiğiniz terapisti dikkat edin ki o da terapiye ihtiyacı olan birisi olmasın:)