#yorum
En sinir olduğum durum, polisiye diye başlayıp polisiyenin sönük kaldığı kitaplarla karşılaşmak. Bu kitap da aynen böyleydi. Ben karakterin, ruhsal durumunu ve özel hayatını bu kadar ayrıntılı okumak istemiyorum. Fena değildi, ama polisiyesi de o kadar sönüktü. Kısacası bana basit ve sönük geldi.