Eveeettt. Senenin ilk kitap incelemesini düşük puan verdiğim bir kitapla yapıyorum :( İsmi gibi tam bir yaz kitabı aslında, hatta kitabın sonuna doğru, ‘’Ne kadar güzel bir kitapmış, neden kimseden duymadım, görmedim’’ diye düşünürken, baş karakterimizin yaptığı bir hata ile karşılaşıyorsunuz ve bütün hevesiniz kursağınızda kalıyor. Kısaca kitabın konusu şöyle; Baş karakterimiz Percy 12 yaşında yazın gittikleri bir kasabada bir abi(Charlie), kardeş(Sam) ile arkadaş oluyor ve her yaz bu arkadaşlık ilerliyor, sene içinde birbirlerini görmedikleri zamalarda e posta ile iletişime geçerek, birbirlerini habersiz bırakmıyorlar. Tabii tahmin ettiğiniz üzere Percy, Sam ile duygusal bir bağ kuruyor. Bu arkadaşlıklarından 6 yıl sonra öyle bir hata yaşanıyor ki, Percy Sam’i terkediyor. Terk ettikten 12 yıl sonra Percy aldığı bir telefonla terk ettiği Sam’in olduğu kasabaya geri dönmek zorunda kalıyor. Bir geçmiş, bir günümüz olarak ilerliyor kitap. Bu kadar güzel bir kitap nasıl böyle katledilir, bu kitapta görebilirsiniz. Genel olarak okuduğumuz kitaplarda yaşanan kötü olayların, hataların neredeyse çoğunu affediyoruz okuyucu olarak ama benim için, ‘’şahsi düşüncem’’diye özellikle belirteyim, affedilemez bi hata yaşanıyor, buna rağmen kitabımız mutlu ve beraber bir şekilde bitiyor. Bilmiyorum ben mi abartıyorum ama eğer spoiler okumak sizin için problem değilse, hangi konudan bahsettiğime bir bakın ve bana söyleyin lütfen. Tabii kitabı okuyan varsa onun yorumlarını da merak ediyorum, ben kitabın çoğu incelemesine baktım, genel olarak benim gibi düşünenler çok ama bu hatayı problem etmeyenlerde var… Herkes tabii ki aynı düşünmek zorunda değil ama bu kitap… Neyse, merak ediyorsanız mutlaka araştırarak okumanızı tavsiye ederim…