Puan vermedi·239 syf.····Okunma: 06 Ocak 2025 12:44 Erdal Atabek’in dilini, sade anlatımını her zaman çok sevmişimdir. Toplumun sorunlarına, hissettiğimiz bazen farkına varamadığımız duygulara ve noktalara hitap eder. Evet ya gerçekten öyle ya da tam da düşündüğüm gibi hissiyatı oluşturur. Gerçekten bu sorunu da anlayan, dile getiren varmış derim. Severim kitaplarını, düşüncelerini, dile getirdiklerini..