·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2025 00:03 Öncelikle şunu söylemeliyim ki , Edebiyat ve Edebiyat tarihine merakınız yoksa bu kitap sizi sarmaz ,sıkılırsınız .Bu kitabı okumak ve anlayabilmek için belirli bir Edebiyat bilginizi olması gerekli kezza adını ilk defa duyacağınız yazarlar ve ressamlar bu kitapta geçmektedir. Kitap Beyoğlu'ndaki kafeleri ve kafelere gelen şair, yazar gibi kişileri anlatmaktır. Kitabın beğenmediğim kısmı Salah Birsel kendinden başkası gibi bahsetmesi şahit olduğu olaylara sanki başka biri gibi görmesi ve bazı bölümlerde eserlerini çokça övmesi çok dikkatimi çekti. Kitapta kendisinde Salah ,Birsel ,Salah Birsel gibi bahseder sanki kendisi üç farklı kişidir. Bu da kafa karışıklığı meydana getirir .