·224 syf.····Okunma: 07 Ocak 2025 00:46 İlk kez bi Japon klasiği okudum. Daha ağır bir dil bekliyordum aslında. Ayrıca öykü kitabı okumaya da bu kitapla ısındım diyebilirim. Bazı hüzünlü bazı gerilimli bazı şaşkınlık dolu hikayeler anlatılıyor. En çok İnsan Koltuk, O-Sei Sahnede ve Parmaklar hikayelerini sevdim. Bunun yanında Psikolojik Test hikayesi de tadımlık güzel bir polisiyeydi. Diğer Japon klasik kitapları almak istiyorum.