Sevdim
8/10
·224 syf.··
2025 4. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2025 00:46
İlk kez bi Japon klasiği okudum. Daha ağır bir dil bekliyordum aslında. Ayrıca öykü kitabı okumaya da bu kitapla ısındım diyebilirim. Bazı hüzünlü bazı gerilimli bazı şaşkınlık dolu hikayeler anlatılıyor. En çok İnsan Koltuk, O-Sei Sahnede ve Parmaklar hikayelerini sevdim. Bunun yanında Psikolojik Test hikayesi de tadımlık güzel bir polisiyeydi. Diğer Japon klasik kitapları almak istiyorum.
Aynalar Cehennemi ve Diğer ÖykülerEdogawa Rampo · İthaki Yayınları · 20221,765 okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.