Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 07 Ocak 2025 10:50 Kurt ve kuzuların sayısız olduğu bu canım ülkemde bir uzlaşıya varabilecek miyiz bakalım? Üstün Hoca'nın yarattığı "Kuzular Vadisi" ütopyasını çok sevsem de bu tarz iyileştirmelerin günümüzde ve gelecekte pek mümkün olamayacağını düşünüyorum, ne çok kurt ne de çok kuzu olmak, ikisi de faydasız, Üstün Hoca'nın da dediği gibi insan olmak, iyiyi de kötüyü de kendine saklamak, kötü düşünürsem kendime zararımdır, iyi düşünürsem kendime faydalıyımdır, işte bu kadar basit, kuzu ve kurt olmadan iyi bir insan olabilmek... İnsanlığın doğasında da bu yok mudur?