Puan vermedi·73 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
Bismillahirrahmanirrahim. Bismillah her hayrın başıdır. Biz dahi başta ona başlarız. . . . “Eskiden tablet mi vardı ? Telefon mu vardı? Televizyon bulsak halimize şükrederdik . Şimdiki zamanın çivisi çıkmışş… “ diyenleri herkes gayet iyi bilir. Çok haksız da sayılmazlar üstelik. Çağa ayak uydurmak adına bir fidana tablet telefon televizyon uzatmak … Tanıdık gelmesi bile çok üzücü. Demem o ki evet eskilerde değiliz . Ama evlatlarımızı bizler de elimizden geldiğince güzel yetiştirebiliriz. Çocuk aileden ne görürse ona meyil verir. Kitap okunan evler olalım . Ha bu demek değildir ki sıfır teknoloji! Ama unutmayın ki herşeyin bir zamanı bir yaşı bir sırası bir ayarı var . Vakti geldığınde kontrollü olarak teknoloji zarar vermez. Aksine doğru kullanımı nimettir nimet. Biz Elhamdülillah kendimizi bildik bileli az teknoloji çok kitap severiz. Kuzumuz da öyle . Onun minik kitaplığından miniklere tavsiyelerimiz de olsun isteriz. Üç aylara yakışır bir kitap önerimiz var . Haydi çocuklar uykuya
Minik Oruç YıldızıArife Gökmen · Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları · 202113 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.