·200 syf.····Okunma: 05 Ocak 2025 00:00 "Herkesin niyeti neyse,eline geçecek odur."
Hz.Muhammed( SAV)
"Niyet" başlığı altında yazılan ikinci kitap yine bir önceki kitap gibi ayetler,hadisler ve güzel kıssalarla süslenmiş.Bir önceki kitaptan hareketle "tefekkür" ederek hayatın manasına varmaya çalışmış,hayat yolculuğunda ki çabalarımızı gösterdikten sonrasını Yaradana "tevekkül" etmiştik.Şimdiyse bize düşen isteklerimizi güzel "niyet" ile Allah'tan istemek çünkü bizim için başka bir en hayırlı ve güzel yol yok.Niyetimiz ne kadar salih ise elimize geçecek olan o dur.
Bir önceki kitaptan bazı örnek ve başlıklar önceki kitabın tekrarı gibi olmuş.Niyet başlığını tam olarak destekleyen başlık sayısı az, bu kitabın ana konu ve içerik olarak zayıf kaldığı konu bence önceki kitaba göre.Lakin anlatılan konu ve verilen örneklerle yetersiz olduğu söylenemez,farkındalığı arttıran ve besleyen bir kitap olmuş bu yönüyle okumaya değer.