8/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2025 7. kitabı
Gayet iyiydi, cerezlik bir kitapti zaten. basladiktan sonra akip gitti. karakterlerin arasindaki inatlasma cok tatliydi. okuyucuyu gereksiz detaya da bogmamislardi. son kisim belki biraz daha uzun olabilirdi ama onun harici cok begendim. ben pdf olarak okudum kitabini alir miyim emin degilim
Zalim PrensSophie Lark · Nemesis Kitap · 2024602 okunma
·
92 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.