·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2025 00:00 Uzun zamandır Ortadoğu’yla alakalı okuma yapmıyormuş gibi bir his kapladı içimi bu kitabı okuduktan sonra. Lakin anladım ki içimdeki tarih tutkusu Ortadoğu’dan gelen her türlü bilgi kırıntısına aç durumda. Bende bundan sonraki dönemde elimden geldiğince bu konuda beslenmeye be edindiğim tecrübeleri de aktarmaya gayret edeceğim. Bundan sonraki okumalarım yüzeysel boyuttan ayrıntı boyutuna kayacak artık.
Bu kitapla ilgili sadece şunu demek istiyorum ki; Taha hocama Allah iyilikler versin onun sayesinde Ortadoğu konusuna bu denli hakimim.. her zamanki gibi bilgi kirliliğine yer vermeden anlattığı kişileri ve etraflarında etkiledikleri ve etkilendikleri şeyleri güzel bir dille aktarmış.
Tekrardan Teşekkürlerimi iletiyorum…