10/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
İnsan bazen kütüphanesine bakıpta ne okusam diye soruyor ya kendine. Böyle bir şeye gerek yokmuş. Semih Gümüş bu sorunun cevabını bu kitapta vermiş. Çok güzel yazılmış bir kitap. Çok güzel bir bellek. Çok güzel bir deneyim.
Yaşadıklarım Belleğimde UğulduyorSemih Gümüş · Can Yayınları · 202320 okunma
·
97 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.