8/10
·176 syf.··
2025 1. kitabı
Junji ito benim için klasikleşmiş bir çizgi roman yazarıdır. Bu kitabı da beni hüsrana uğratmadı. Korku romanı seven kişilere öneririm. Tek bir olumsuz eleştirim oldu okurken o da “tomie” ya da “uzumaki” kitaplarındaki karakterleri aşamadığını düşünüyorum yazarın. O yüzden sanki farklı evrendeki tomie’leri okuyor gibi hissediyorum. Yazarın kalemi kuvvetli olduğu için çok takılmadım.
Duygu ve Düşünce
Eriyen SınıfJunji İto · Kayıp Kıta Yayınları · 2024330 okunma
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.