Junji ito benim için klasikleşmiş bir çizgi roman yazarıdır. Bu kitabı da beni hüsrana uğratmadı. Korku romanı seven kişilere öneririm. Tek bir olumsuz eleştirim oldu okurken o da “tomie” ya da “uzumaki” kitaplarındaki karakterleri aşamadığını düşünüyorum yazarın. O yüzden sanki farklı evrendeki tomie’leri okuyor gibi hissediyorum. Yazarın kalemi kuvvetli olduğu için çok takılmadım.