Oldukça güzel bir kitaptı. Farklı olmak, ayrıntıları görmek, herkesin sıradan dediklerine şaşırabilmek ve hatta karşı takım için de tezahürat yapabilmek. Polyanna gibi biraz. Daha fazla olsa okunacak bir kitap. Yıldız sonra ne yaptı? Kimleri şaşırttı, kimler için adsız hediyeler bıraktı? Güzeldi, şirindi.