·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2025 00:14 Aylar, hatta yıllar sonra tekrar ele aldığım bu seriye biraz isteksiz başlamıştım. İncelemeler ve internet yorumlarına göre yazar, seriyi para için devam ettirmiş ve o büyüyü bozmuş gibi dedikodularla doluydu. “Herkesin penceresi dünyaya farklı açılır.” diyip kitabı aldım elime.
İlk 300 sayfası aşırı derecede akıcı geçti. Sınav haftam olmasına rağmen elimden bırakmadım :) Bence akışta ve kurguda hiçbir eksiklik yoktu, aksine önceki kitaplarda oluşan soru işaretlerinin yanıtı vardı.
Normalde kitapların içeriğinden biraz bahsederim fakat bu kitabın içeriği ile alakalı tek kelime yazmak istemiyorum çünkü bunu kendiniz deneyimlemelisiniz.
Ama size ufak bir tavsiye vereyim: Kitabı çok sevdiğiniz bir dizinin 2. Sezonu olarak görebilirsiniz. İlk 3 kitapta olan tuhaflıklara alışmış ve durumu başka boyutlara taşımış yazarımız :) 4. Kitap bize yeni maceraların kapısını açıyor ve ben o kapıyı sonuna kadar açıp serüvene başladım bile. Arkamdan gelirseniz pişman olmazsınız :) iyi okumalar tuhaf okurlar…