·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2025 18:44 Uzun zamandır Kemal Sayar okumuyordum. Bu kitabı ile iyi ki tekrardan başlamışım diyorum. Çünkü kitabı okurken her şeyin bir alt nedeni, bizim göremediğimiz veya akledemediğimiz bir başka nedeni olduğunu görüyoruz. Hep derler ya bakmak ile görmek arasında fark vardır diye. Evet biz bakıyoruz sadece ama görmüyoruz. Belki de görmek istemiyoruz kim bilir..
Kainatta olan her şeyin ilahi bir güçle tanımlanması gerektiği, olanın da olmayanın da bir ilahi güce bağlı olduğu gerçeği.. Kalbimizin temiz olması ile hayatın önümüze güzel şeyler sunacağı, yine de çabalamadan asla başarıya ulaşamayacağımızın gerçeği..
Allah'ın her kuluna bir rızık verdiğini ve bu rızkın kimi zaman şan, şöhret, kimi zaman ilim olduğu gerçeği..
Kitap beklentimi gayet de karşılayan türdendi.
Tavsiye ediyorum.