Kitap,insanın kendi yolunu bulma arayışını anlatıyor. Yazar, kalbinin sesini dinleyen, kendi değerlerini keşfeden ve cesaretle adım atan herkese ilham veriyor. Hayatın karmaşası içinde, bize gerçekten neyin anlamlı olduğunu hatırlayıp kendi hikayemizi yazmamız için cesaret veriyor.Hepimiz kendi hayatlarımızın mimarlarıyız.Yaşamın içinde kendi yollarımızı ararken bu yolda karşılacağımız zorlukları hep düşünürüz ya…İşte bu kitap, yola çıkmaya hazır olanlar için bir ışık olabilir diye düşündüm okumamı tamamladığımda…
Özetle hayatını seç ve kendi yolunu bul.
Ba Bahar ErişSenin Yolun Hangisi?