Hayatımda okuduğum en muhteşem kitaplardan biri. O kadar akıcı şekilde ilerliyor ki tek bir solukta okuyorsunuz. Elimde bir kitap olduğunun farkında olmadığım çok zaman oldu. Kendimi orada hissettim, o anları ben yaşıyormuşum gibi... Sıradan aşk kitaplarindan değil. Zaman yolculuğuyla harmanlanmasi ise farklı bir tat katmış. İkinci kitaba en kısa zamanda başlamak istiyorum.