Kitap günlük şeklinde ilerliyor. Bu günlüğün yazarı lise öğrencisi bir kız olan Paige. Paige'in annesi ve babası boşanmış. Boşandıktan sonra Paige erkek kardeşi ve annesi ile İdaho'ya taşınıyorlar. (Taşındıkları ev bir köşk.) Buraya yerleştikden sonra evde paranormal olaylar yaşanmaya başlıyor. Bu olayları anlamaya ve çözmeye çalışıyorlar.
(Olayların altında eski, garip bir tarikat da var.)
Oldukça güzel bir kitaptı. Korku duygusunu kesinlikle veriyordu. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.
Kitapta bazı yerlerde temsili görseller de vardı.