ASİ AŞIK
5/10
·344 syf.··
2025 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2025 14:20
Herkese Merhaba, Serinin 3. Kitabı olan bu sefer Gallo tarafından devam ediyoruz. Bu sefer asi cocuğumuz olan Nero Gallo okuyoruz. Kısa kesicem yorumumu... Klasik gencçlik hikayesiydi. Yani okumasakta olurdu. Büyük bir beklenti içinde değildim zaten de ama bu kadar boş kitap olacağını düşünmemiştim. Puanım düşük olmasını sebebi kitapta bir şey olmaması... asla bir derinliği olmayan bir hikaye okuduk. Kakaterlere gelirsek; Nero’yu hiç sevmedim, bana fazlaca itici bir karakter olarak geldi... ben kralım tarzı havaları, kimi istersem seks yaparım istemesem kapıya koyarım hallerinden hiç haz etmedim.... nero sıfır otur yerine.... kız karaktere gelirsek Camille , sevdim ben valla, baya zeki , kendi ayaklarından üzerinde duran düzgün bir kızdı. Camille’nin ailesine olan düşkünlüğü onlar için yaptıkları taktira şayandı... okurken biraz gerilmedim değil, kızın başına kötü şeyler gelicek diye ama gelmedi neyseki... kız karakter benden geçti...Puanım yarısı onadır. Aşk yani idare ederdi. Bir anda oldu zaten, olaylarda öyle, hop bir aksıyon hop bir anda polisler yok banka soymalar filan oldu bittiye geldi resmen... Smut sahneleride beğenmedim... Aaa unutmandan yazayım kitapta en en sevdiğim şey çizimlerdir. Aralara sahnelerin çizimleri yapılmış bayıldım valla .... Seriye devam edeceğim, merak ettiğim karakterler var...
1000Kitap
Asi ÂşıkSophie Lark · Nemesis Kitap · 2024147 okunma
·
1.010 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.