Ben Sadece Sevdim
"Duyduğum en güzel melodisin şarkım olur musun?"
Çok seven ama sevdiğine karşılık bulamayan bir adamın dilinden dökülenlerin satırlara yansıması bu. Bir 'merhaba' ile başlayıp bir 'hoşçakal' ile biten bir aşk. Yazarımız öyle çok sevmiş ki, bu satırlara bazen isyan bazen de şükür olarak yansımış.
Sohbet havasında hem bizimle dertleşiyor hem de bize tavsiyelerde bulunuyor. Okuduğum bazı satırlarda kendimi gördüğüm yerler de oldu elbette. Ama tıpkı yazarımızın da dediği gibi yalnız değilim, yalnız değiliz biliyorum.
Ama sevmek bazen delirmekmiş onu anladım. "Delirdim lan!", "Sevdim ve delirdim."
Bazı yaralar dikiş atmakla da geçmez.
Sevmek sevdiğindeki her şeyin sana güzel gelmesi değil miydi?
Bazen insan sadece yaşamak için yaşar. O kadar içi yanar ki o kadar üzülür ki aslında yapmak istediği çok şey vardır. Ama o sadece sessizleşir. Sessizlikte kendi içine anlatır kendini.
Sevdiği insana 'seni seviyorum' demeden nasıl durur insan? Ne kadar acı ve sahte.