·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ocak 2025 17:15 Çok çok beğendim ve bu kitap vasıtası ile Osman Hamdi Bey hakkında nerdeyse hiçbir şey bilmediğimi farkettim. Kendime çok kızdım ve muhakkak en kısa sürede Pera müzesine gidip eserlerine bakacağım diye kendime söz verdim.
Çok ilginç bir polisiye kitap ile karşılaştım. Küçük yaş grupları için çok ideal bir polisiye roman. Öğrencilerime önerdim ama yetişkinlerin de okuyabileceği tadda bir kitap.
Tavsiye edilir.