Kitabı çok beğendim. Tıpkı Küçük Prens gibi dışarıdan bakıldığında her ne kadar bir çocuk kitabı görünümü verse de aslında tüm yas gruplarına hitap edecek bir kitap ve düşünceleri basit ve açık olarak ele almış hele ki benim gibi çok düşününen kişiler için güzel bir yol sunuyor: Bir yol üzerinde çıkış yolu bulamıyorsak ama bir adım sonrasını görebiliyorsak sadece o adımı atmalıyız.