2/10
·288 syf.··
2025 1. kitabı
Düşlerin Terzisi’ni bitirdim az önce ve ben ne okudum, neden okudum acaba diyorum. Bu kadar amaçsız, karmaşık ve bu arada da yavan bir anlatım beklemiyordum. Başları biraz sıkıntılıdır, ilerledikçe toparlar dedim ama kitap bitti konu toparlanmadı. Okumasam da gayet güzel olurmuş.
Düşlerin TerzisiRosalie Ham · Nemesis Kitap · 201555 okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.