Nisa öğrendiği gerçekler ile yıkılır. Annesinin ortaya çıkışı ve ardından gizlenen sırlar perdesi aralanmaya başlar. Demir' in ve arkadaşlarının varlığı ile ayakta durmaya çalışan Nisa hiç beklemediği bir diğer gerçekle yerle bir olur. Bu yaşananlar Nisa kadar Demir' i de yıpratır. Nisa bunca yaşanan şeyden sonra Demir' in ailesiyle ilgili gerçekleri daha fazla saklayamaz. İçinde bulundukları çıkmaz onları bitirmek için herşeyi yapar. Annesini seçen Nisa herkesi arkasında bırakır..
Ve eteklerdeki taşlar artık dökülmüş. Büyük sırlar ortaya çıkmıştı. Yaşananlar Nisa ve Demir' i yıktı.
Gerçekler hiç bu kadar acı olmamıştı.
Açıkçası serinin en beğendiğim kitabı diyebilirim. En olaylı ve akıcı geçen kitap buydu. Olaylar kendini tekrar etmeden gerçekleşti. Yalnız serinin devam kitabının henüz çıkmamış olması benim için bir eksi yön.