·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2025 20:21 "ama gözler kör. yüreğiyle bakmalı insan..."
aslında, kitabın etkileyici kısmı büyüklere, büyüklerin kendi zamanlarında yaptıkları hatalara kendi dünyasından bakabilmeyi öğrenen, bunu öğretmek isteyen bir prensin yaşam içerisinde edindiği deneyimlere dayanmasıyla hikayeleştirilmiş.
bence, bu kitaba asla çocuk kitabı denmemesi gerekiyor, okuyan ya da okuyacak olan yetişkinlerin bile içinden onlarca ders çıkartacağına emin olduğum bir eser.
"kimse bulunduğu yerde mutlu değildir."
"ben üzgünüm ama onlara yorgunum dedim."
tek kelimeyle muhteşemdi, teşekkürler küçük prens, bana ben olduğumu hatırlattığın için.