Bu kitap hakkındaki yorumum spoiler içerir yani ona göre okuyun kitap ilk başları saç yolma meselesini saymazsak iyi başlamıştı hatta komik bulduğum yerler olmuştu ama maalesef bu heyacanı koruyamadığı gibi kitabı diziye çevirmiş hatta keşke dizi yapsaymış dedirtti ana karakterimiz olan Nazlı ise matematik alanında kendi formülleri olacak kadar üstün zekalı ayrı zamanda bir o kadar saf olması aşırı saçma olmuş ve diğer ana karakterimiz olan Bora Karabey ise aşırı soğuktu evet soğuk erkek kitabı yazmak istemiş ama işin kötü tarafı kızı hiç sevdiğini hissettirmemesi ve kıza sürekli tehditler savurması ve kıza gram güvenmemesi ile Bora Karabey'den nefret ettim ve kara yeşil mavi diye karakterleri betimlemiş belki daha az yapsaymış sürekli aynı şeyleri anlatmış gibi sıkıcı olmazdı konusuna gelirsek kızımız anıl adında birine platonik aşık ve anıl bir kaza geçiriyor ve ameliyat olması gerekiyor bunun parası tabiki aşırı pahalı ve kızımız da aşık olduğundan kumarhanede hile yaparak parayı toplamaya çalışıyor acemi kızımız bu kadar hızlı kazanması ile dikkat çeker ve kısa sürede yakalanır burada ise Bora Karabey ile tanışıyoruz ve hikaye buradan sonra başlıyor diyebilirim işin aslı çok sevemedim ilk başlar ve bitimi akıcılık seviyesi yüksek ama ortalar berbattı ama mafya ve sırlar bol olduğunu söyleyebilirim