Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 05 Ocak 2024 16:49 Bir yarışma kitabı olarak okumaya başladığım bir kitaptı benim için ama iyiki okumuşum dediğim nadir kitaplardan birisi oldu. Çünkü bu kitabı okurken kendimde olan bir çok eksikle yüzleşme imkanım oldu. Ben kimdi? Ne için yaşıyordum? Dinim İslam derken bile aslında gerçekten İslamı biliyor muydum? Çoğu soruma cevap ararken baş ucu kitabım oldu. Ben okurken hem bilgilendim hemde çok zevk aldım. Tavsiye edeceğim bir kitap oldu. Anlatım dile sıkıcılıktan uzak okudukça okumak isteyeceğimiz bir kitap. Tabiki bunlar tamamen benim görüşüm umarım sizlerde okurken benim gibi hissedersiniz.
Mutlu okumalar:)