10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2025 16:01
#yorum Felaketin azı ya da çoğu olmaz. Acı acıdır. Bu kitabın da acısı bambaşkaydı. Gerçek hikaye olması daha da içimi acıttı. Yazılacak o kadar çok şey var ki anlatmakla bitmez. Gerçekleri tüm açıklığı ile birinci gözden okuyoruz. Yazar, ABD'nin Hiroşima'dan sonra, 1945 yılında Nagasaki'ye attığı atom bombası sırasında yaşadıklarını anlatıyor. Dünya tarihinin en korkunç olaylarından biri olarak geçiyor. Bence okuyun ve okutun.
Nagasaki’nin ÇanlarıTakaşi Nagai · İthaki Yayınları · 20222,186 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.