·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2025 16:01 #yorum
Felaketin azı ya da çoğu olmaz. Acı acıdır. Bu kitabın da acısı bambaşkaydı. Gerçek hikaye olması daha da içimi acıttı. Yazılacak o kadar çok şey var ki anlatmakla bitmez. Gerçekleri tüm açıklığı ile birinci gözden okuyoruz. Yazar, ABD'nin Hiroşima'dan sonra, 1945 yılında Nagasaki'ye attığı atom bombası sırasında yaşadıklarını anlatıyor. Dünya tarihinin en korkunç olaylarından biri olarak geçiyor. Bence okuyun ve okutun.