Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 13 Ocak 2025 15:09 Daha öncede okuduğum ve bir kez daha okuyup bitirdiğim gece yarısı kütüphanesini çok beğendim çok akıcı ve güzel bir dili var yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım özellikle de insanların farklı hayatlar yaşanması ve insanin ve sadece hangi hayatın kendisine göre olduğunu yaşayarak görmesi bence en doğrusu ama bunu yaparken çok dikkatli olmak ve ona göre hareket etmekte en doğru olan şey yazara basarilar dillerim