Puan vermedi·736 syf.··
2025 1. kitabı
Bir kitabın ve bir serinin sonuna gelmiş oldum. Açık konuşmak lazım bu kitapla ilgili gram umudum yoktu. Çünkü 3. kitap bana göre çok kötü bitmişti ve çok üzülmüştüm. Ama bu kitap beni çok yanıltmış oldu. 3. kitapta sadece adı geçen tanrıçalarımızı sonunda görebildik. Düellolar için koydukları kuralları kendileri bozdu ve ben bunu zaten onlardan beklerdim. Vera ve Evran belki imana gelirler dedim. Rahat dururlar dedim. Olmadı tabii. Ariana hoş geldi ama gelmesi çok da önemli değildi benim için çünkü sevemedim ben. Ayzer ve Arın önceki kitaplara göre çok gelişmiş. Çok fazla hemde. Önceki kitaplara göre çok iyi anlatılmış Arın. Yani kitap karakteri olduğunu bilmesem diz çöker ona bir buz parçası uzatır evlen lan benle derdim. Okdemir, Kali, İhram, Azul, Adalia ve Alin ile şunları söylemek isterim. Okdemir ve Kali arasında kesin bir şey olacak. İhram ve Azul ağaç krallığını ve sadakatsizleri çok iyi yönetecek. Adalia ve Şafak arasında bir şeyler olacakmış gibi vibe aldım. Alin çok tatlıydı. İnşallah hepsinin Alin gibi çocukları olur. Erime hiç üzülmedim açıkçası. Sina ve Sonay en sevdiğim çiftim oldu. Sina'nın ilk çocuk kız olursa ona ishalık verecek olması cinsiyetçilik yapanlara kesin kapak olmuştur. BU ÇİFT İÇİN KESİNLİKLE BİR NOVELLA YAZILSIN! Nova ve Daren de güzeldi yani. Bir çocuk beklerdim özellikle o mor odadan sonra. Çok fazla diyecek bir şeyim yok. Nova-Daren bitmesini zaten istemiyordum. O yüzden diyecek lafım yok. Tayganın son dakika golü gibi ortaya çıkmasını çok beğendim. Novanın pembe ablası falan güzeldi. Bunula igili bir novella beklerim. Ailesi ile ilgili olabilir annesi, babası, ablası, Daren ve çocukları ile ilgili. Son olarak şunu söylemem lazım. SONAY-SİNA İÇİN, NOVA VE AİLESİ İÇİN, ARIN ( VE BENİM BÜYÜK AŞKIM) İÇİN BİR NOVELLA BEKLERİM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,753 okunma
·
1 +1'leme
·
184 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.