Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 13 Ocak 2025 21:19 İç ısıtan su gibi akıp giden bir kitap.Herkesin hayatında bir kez olsun bile düşündüğü bir konuyu ele alıyor.Bu seçimi yapmasaydım veya diğerini seçseydim hayat benim için nasıl olurdu sorusuna kütüphanede her bir kitapta bir hayat yaşayarak cevap buluyor Nora.Geziyor geziyor , tam buldum diyor .... Burada spoiler vermek istemem.
Seçimlerimiz bizi somut olarak çok daha iyi yerlere getirebilir ama o gerçekten en iyi yerde olduğumuzu sandığımız anda iyi hissetmemiz garanti midir? Her zaman her koşulda bizi bulunduğumuz anda mutlu hissettirmeyecek gerekçeler bulabiliriz ve en basitinden içime sinmedi derizya hani.Bu bir iç meselesidir.Ne koşulda olursak olalım önce içimizi kendimiz ısıtacak nedenler bulmalı, bulunduğumuz her anın sahip olduğumuz en küçük bir şeyin bile kıymetini bilmeli, mutlu olmak için daha fazlası olması gerektiği düşüncesini artık geride bırakmalıyız.Yaşam ,bulunduğumuz anlar ibaret ve biz ne hissedersek onu yaşıyoruz.